esmerella37 yanlış anlama ama sorun eşinde olabilir daha önce baska bi postunada yazmıştım hic gebelik oluşmamış bende öyleydim sorun eşimde cıktı en sonunda tüp bebek yaptırdık yazdıklarını okuyunca kendimi görüyorum sanki icim parcalanıyo suan icinde yanan ateşi hissedebiliyorum cok iyi anlıyorum seni inşallah eşin ikna olur ve doktora gider inşallah Rabbim evlat aşkıyla yanan gönlüne su serpsin inşallah senin ve bekleyen bütün kadınların 🤲🤲