Dolphin16 esmerella37 aynen işte bende bi yandan yapmak istemiyorum insanı geriyor oluruma bırakmak daha iyi aslında . Seninde hakkında hayırlısı olsun canım . Sen ultrason resimlerine bakıp cinsiyet söyleyensin dimi 😀
Dolphin16 esmerella37 aynen ya o yüzden aklımda ismin genelde hatırlayamam ben 🙈 bi hamile kalalımda ozaman sen benimkini tahmin edersin ben seninkini 😍😍
Seymakocabey esmerella37 ben her adet olacagim zaman goguslerimin yanlari agriyodu hassaslasiyodu 4dedim bugun yarin kesin adet olucam ama olmadim cok sukur kizim oldu insallah sizinde tutunmuştur bebeginiz 🤲
Glcndrsn esmerella37 inşallah canım benim esimde basta kabul etmedi ama sonradan kabullendi ve tedaviye basladık Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah 🤲🤲🤲❤️
Dolphin16 esmerella37 benimde yok feci kasık ağrım war adet olmayı bekliyorum bu gün yarın olurum herhalde
esmerella37 Dolphin16 hadi insallah ta olmazz ikimiz aynı anda hamile kalmısız bide ayy adet dongumuz aynı cnkü
Dolphin16 esmerella37 inan bu gün hep olucak gibiydim şimdi hiç bi ağrım yok normale döndüm sanki ne kasıklarım ağrıyor ne belim 🤷♀️
Dolphin16 esmerella37 bende o bile yok bütün belirtiler durdu sanki bi anda sabah ağrım wardı ama kendimle ilgilenicek vaktim yoktu akşam iftar için misafirlerim wardı saat gece 2 buçuk burda anca yattım oğlanı uyutmaya çalışıyorum 🤦♀️