esmerella37 üstelik adetim geçmeden canım çok çikolata çekiyordu adet dönemi çikolata krizine girerim kasik ve bel ağrım da vardı ama yine gebeliği konduramiyordum çünkü korunuyoduk göğüsüm adetten sonra ağrımaya başladı hep görüyordum gebelik belirtisi diye ama bnde hiç olmazdı gebelikte de 10 gün geçtikten sonra kardeşime aldırdım testi ve şok oldum eşimde sözde istemiyordu resmi ona attım söylemediği insan kalmadı 3. Çocuğum oluyor diye havalara girdi beyimiz 😂😂 ayy inşallah sende bu duyguyu yaşarsın yaa