Mrnpk benim de 2. Aşılamamdı 11 gündür büyümeyen yumurtam 2 günde istekleri boyuta geldi mucize gibi bişey oldu yani. Bi namaz duası var kontrolden önceki gece ona niyetlenip çok dua etmiştim niyetlenmem bile yetti ben ona yoruyorum açıkcası :) İnşallah darısı başına canım benim Rabbim en kısa zamanda kucağımızı doldurmayı nasip etsin :)