MuazzezKara_ GBergun94 bebek ilk kez pozisyon değiştirmişti yüzü vücudunu gizlemişti gözükmüyordu hiçbişey düzelirler mi yoksa uzun süre böyle kalır lar mı ?
Mineklc GBergun94 bizim 12 hf da belliydi 16+3 olduk değişmedi oğluş geliyor .Şu ara grip oldum yatak döşek yatıyorum ama genel olarak hamileliğim rahat geçiyordu
Dicle06 GBergun94 16+2 cinsiyetimiz belli değil bacak bacak üstüne atmıştı bebeğim ama doktorum kız olarak tahmin etti 🥹🌼💞
Ra6ia 17+5 haftaligim.Devlet hastanesine gidiyorum.13 haftalıkken doktorum erkeğe benziyor dedi.Bugunku kontrolumde yakışıklı oğlum kendini net bir şekilde gösterdi.🤲❤️
bebislerhakkinda GBergun94 bnde yarin 16oluyorum 17.haftada kontrolüm var orda öğrenecz cinsiyeti büyük iht erkek dedi ama tam bisey goremedide. Hicbisey alamıyorum kendimi zor tutuyorum .hicbi hareket de hissetmeedim😃🤣🤣🤣🤣
262223-- Lalih34 2.3 haftaya hafif kıpırtılarini hissedersin bence daha bende hissietmiyorum 16+3 olduk
Fatma-ylcn GBergun94 14 haftalikken doktorum daha küçük cinsiyet için dedi henüz öğrenemedik 😒 su an 16+2 yiz karnımın altında dün bi sertlik hissettim neden olduğunu bilen var mı acaba?
Babyykmz GBergun94 doktor cinsiyeti anneme soyledi ama biz esimle gorduk bebegimizin cinsiyetini kız 😀 cinsiyet partisinde netlescek ama biz esimle kiz olduguna eminz 😍 12+5te tahmini erkekti yalniz ama bir 10 gunu daha var demisdi. 15+5te gittik ogrenmeye suanda 16+4
Semaazz GBergun94 bende 16+1 oldum çok şükür 😂 siz alışverişe başladınız mı acaba daha erken mi yoksa 🤍🤍