Spranne 15haftadayız pazartesi gidicez bakalım bir tane ogluşum var artık bakalım be olucak 😂 ben hareketlerini hissediyorum ikinci gebelikte daha erken hissedilirmiş diyorlar
Gayeeee Lalih34 benimde kız 16. Haftada hissetmiştim böyle küçük küçük pıt pıt şeklinde sonra 16+'larda kendini daha çok hissettirmeye başlamıştı
Canssu00 GBergun94 16+4 👼🏻 11. Haftada doktor %70 erkek dedi 4 gün önce kesinle kız daha değişmez dedi 😊 umarım değişmez ben hep kız istemiştim sağlıkla gelsin kuzucuklar yavastan alışverişine de basladık zıbınlarını aldım a101e gelen ürünlerden aldık biberon hastane cıkısı kulak pamugu 2-3 tane de takım aldık nasipse devamı gelecek💕
Havvagks GBergun94 bizde tam 16 olduk bugün utangaciz galiba bacakları kivirmis oturmuş göstermedi 😂😂
Muczm33 GBergun94 16+6 dan mrblar riskli bir gebelik geçiriyorum yatak döşek yatıyorum bu yüzden hiç tadını çıkaramadım
Ceyceylan 17+5 olduk, doktorumuz cinsiyeti erkek dedi ama bakalım hayırlısı neyse o olsun🥰🥰 Hareketlerini de yaklaşık on gündür hissediyorum 🤗🤗