Turna44 GBergun94 tahmini 2 Eylül ama büyük ihtimal agustosta olur gibime geliyor. Cinsiyeti öğrendik kızımız olacak haftaya ayrıntılı var 🥰
kadertugrul7 GBergun94 17 ye girdik daha gitmedim gittiğimde söylerler galiba bitane oğlum var birde kiz olsun çok isterim ama tabiki oncelik hayırlı sağlıklı bir evlat olmasi
Pnrpnr_ GBergun94 18 haftalık olduk bugün kızımla🤍 🍭 iki hafta sonra ayrıntılıda değişmez umarım cinsiyeti 😂
262223-- Lalih34 2.3 haftaya hafif kıpırtılarini hissedersin bence daha bende hissietmiyorum 16+3 olduk
Gayeeee Lalih34 benimde kız 16. Haftada hissetmiştim böyle küçük küçük pıt pıt şeklinde sonra 16+'larda kendini daha çok hissettirmeye başlamıştı
_dilara8mustafa_ 16+4 cinsiyetimiz kız 🐣🌸🐨 Rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🤲🏻
Lavenderandblue Cinsiyetini cuma günü öğreneceğiz inşallah. Hareket hissetmiyorum. Bugü kasık ağrım var