Dgn16 hayırlısı olsun inşalah hayırlı haberler alırsınız😊 transfer günü hiç birşey yapmadım wc ve yemeğe kalktım sonraki günlerde sadece yemek yaptım onun dışında ev işi v.b hiçbir şey yapmadım, temizliği eşim ve annem yapıyor. İlk çocuğum tüp bebekti ondada aynılarını yapmıştım. Şu an 2.ye hamileyim 10+3 olduk , ara ara kanamalarım oldu diye değil ama bundada aynı şeyleri uyguladım ve uygulamaya devam ediyorum. Zaten yapmak istesemde eşim izin vermiyor bende dikkat ediyorum. Sağlıcakla kucağımıza alırız hepşmiz inşallah 🤲🏻