Dgn16 Nurak78 evdeki testte çıkmadı kan verdim ama hastaneler gibi açıklamalı bir sonuç veriyorlarmış varsa pozitif yoksa ne negatif diyorlar. Beklicem artik
Dgn16 Bebeklermelektir e nabizda çıkmaz kayıt olmadım özel bi sağlık kabini hastane gibi sonucu çıkarmıyorlar sayi olarak. Kana bakıyorlar varsa pozitif yoksa negatif diyorlar. Bu durumda pek içime sinmedi aslında benim yinede 3 gün sonra hastanede yaptircam
Dgn16 Bebeklermelektir amiin canim insallah. İşte insan ister istemez bi yıkılıyor. Hatta ben bi ara dedim tmm yok evimi silip süpureyim bi temizliğe giriscektim dur dedim kendi kendime 3 gün bi geçsin bakalim.
aybukekurt55 Dgn16 sıkma canını üzülme bir arkadaşım tansiyon hastası oldu genç yaşta üzüntü stresten birdahaki denersin pes etmek yok başaracaksın bebeğin bir yerde seni bekliyor
Dgn16 Bebeklermelektir evet çok ağladım ama asla isyan etmiyorum. Sende etme bak. Bi tane daha 2. Transfere hazirlancam artık. Nasip diyorum
Bebeklermelektir Dgn16 İsyan etmiyorum ama çok üzülüyorum. En çok beni üzen hiç bir sorun olmamasına ragmen boyle olmasi. Benim başka yoktu embriyo sil baştan başlıcaz. İnşallah bizlere de nasip olur anne olmak
Dgn16 Bebeklermelektir amiin canim benim amiin. Belkide daha kaliteli embriyolar elde edersin. Insallah öylede olur. Adet oldun mu. Ben adet olup bir sonraki adeti belicekmisim oyle dedi doktorum
Bebeklermelektir Dgn16 Olmadım daha olunca gel dedi. Bu ay başlarız herhalde. Sana tekrar transfer yapılacağı için bekletiyorlardir
Dgn16 Sinemis567448 iki gün daha bekle tekrar ver canim bazılarında az artışda oluyor sonra düzeltebiliyor