Buseceylan Muhoz0407 canım bu ay normalde çatlatma iğnesi yapıcaktım 16 sı dkktora gittiğimde 18 mmydi ama iğneyi yapamadık o sıra ben 18 i gibi ilişki yaşadım sonra öğrendim zaten
Svd12345 Özel de bna demez mi karnın çok var. Ondan görünmüyor olabilir diye.. Bayram sonu tekrar gel..
minikmucizeemaak Buseceylan Sağlıklı artış görmek nasip olsun sağlımla devam edip sağlıkla kavuşalım inşAllah bebişlere 💖
sehrengiz_8 Buseceylan canım keseyi görmek için acele etme beta artışın iki katı ise kalp atışını dinlemeye git onu da 6+4 gibi ileriki haftalarda git
meryy2615 Buseceylan hemen hemen aynıyız, burayı gördüğüm iyi oldu. Benim de 3+5 bugün 680 çıktı betam
sehrengiz_8 Buseceylan ben daha kan tahlili bile vermedim adetim 7 gün gecikti şu an 5+0 çift çizgi gördüm ama tahlili yarın yaptıracağım geç yaptırmamın temel sebebi de kimyasal gebelik oluşuyor bende öyle mi değil mi anlamak için.
Buseceylan sehrengiz_8 inşallah kimyasal değildir sağlıkla alırsın kucağına kan testinin sonucunu yarın yazarmısjn
Yenibiranne01 Buseceylan betayı sadece bır kez yaptırmıstım ondada 165 cıkmıstı sureklı tekrarlamadım bır hafta sonra dırek ultrasona gırmıstım orda gordum