Kızlar, bnm son adet tarihim 26 Şubat uygulama ya göre 6+0 salı günü gittim doktor ultrason a baktı bişe demedi, tekrar kan tahlili istedi. Perşembe gittim 5+3 de kliniğe gittim kese gözükmedi. Hastane ye git bu tarihte net bir şekilde gözükmesi lazım dedi. Bnde özele gttm oda görmedi . Bu hafta ya göre gözükmesi gerekmez miydi ?