Hubeyb9 27 haftalık hamileyim bende ayaklarım baya baya ödem oluyor ayakta durduğumda çok ev işi yaptığımda yürüdüğümde ellerimde de var tabi ama ayaklarım kadar ellerimi önemsemedim pek 3 hafta önce bir anda çok şişti iki ayağımda da aynı yerler doktorum bu haftalarda bu kadar beklemeyiz ne olur ne olmaz bi kalp damar cerrahıyla görüşelim doppler çektirelim dedi çektirdim kalp damar cerrahı her hangi bir problem yok hamilelikten oluyor kullanabilirsen diz altına kadar varis çorapları var al kullan çünkü sıcaklar geliyor ödem iyice artacak dedi varis çorabı kullanıyorum diz altı iyi geldi çok şükür giydiğim zaman ayağım ödem olmuyor ve mümkün olduğunca tuzu az tüket hiç tüketme demiyorum çünkü vücudumuz için tuz da lazım