sonnenschein Hubeyb9 erken bir hafta ödem için, bence önceden önlem alın bol su, yürüyüş, tuzu azaltma ve protein ağırlıkla beslenme ile düzene girecektir inş🌸
Hubeyb9 cevriye35_ ben hastaneye gittim bugün çok şükür iyiydi bebeğim bir sorun yoktu ayrıntılı da bakıldı. Tuz yasak dedi oruç tutma bol su iç dedi. Yürüyüş için erken sanırım yürü demedi çünkü. Normal yani hersey
Busrayasin2351 Hubeyb9 38.haftamdayım daha 2 haftadır ayaklarımda ödem oluşmaya başladı hemde çok fazla tuz tüketmiyorum günlük 2-3 litre su içiyorum buna rağmen ödem oluşmaya başladı sanırım normal ama sizin biraz erken oluşmaya başlamış yediklerinize dikkat edin bence gün geçtikçe daha fazla ilerlemesin
esrcetnkvk Hubeyb9 kesinlikle tuzdan kaynaklı tuzu tamamen bırakın 36 haftadayım bi gecede ayaklarım tanınmaz hale geldi bastırdığım yerde parmak izim kalıyor bol su içen biriydim tuzu da arada sıra da bu haftalara kadar kullandım çok zor seven biri için bırakmak ama başlı başına tuz sebep oluyor