Hubeyb9 esnyz14 çok hafif var ayak bileğimde bende bu akşam otururken fark ettim. Bu haftalarda normal mi diye aklıma takıldı. İki gündür evdeydim haftasonu diye normalde oğlumu okula bırakıyorum kısa yürüyüş oluyor
esnyz14 Hubeyb9 Yine de doktorunuza sorun bu konuda çok bilgim yok ama yapılması gereken testler varsa da içiniz rahat eder :)
Serklajligebelik Sanırım bende olmadı ödem . Ama ayak yanması oldu . Varis çorabı giydim son 4 ayda . Ondan dolayı ayaklarım hiç şişmedş . Çok hafif belki . 14 kilo aldım 36+6dayım Gece ellerim şişiyor benim . Ve günde 3 4 litre su kesin içiyorum
Hubeyb9 Serklajligebelik geçmiş olsun. Ben 2 litre icebiliyorum anca havalar serin daha o kadar su kaldırmıyor midem.
Mervegc Hubeyb9 aslında erken başlamış sizin. Benim 35 ten sonra oldu ayakta durduğunda daha çok artıyor
Hubeyb9 Mervegc evet bende erken diye endiselendim. Diğer gebeliğim de 8. Aydan sonra olmuştu ve tam yaz sicagiydi normaldi yani.
Smyye6102 Hubeyb9 bende de oldu protein kaçagı varmı diye doktorunuz bakacaktır ve tansiyon yüksek mi diye bunlar yoksa ödem zararsız biraz haraket etmekte zorlanırsınız ben 38. Ci haftadayım 2 aydır var aşırı ödemim var bol su için tuzlu yemeyin dinlenin
Nazlii_i Hubeyb9 olmazmı yemek yerken bile uyuşuyor ellerimi sallamak zorunda kalıyorum çatalı bıçağı bırakıp. Ayaklarımda ve ellerimde beyaz bryaz noktorlar oluştu zaten sabahları telefonu tutamıyorum yüzüğüm olmuyor mecbur çıkarttım
YLD_95 Hubeyb9 kaç haftaliksiniz ? Benim doktorum bana artık başlar ödem normal dedi 22 haftalık oldum. Çoğu zaman normal oluyor. Fazla tuz yapıyor ama tuzsuz yemekte ödem yapıyor. Ayarı yakalamak lazım canım 😊
Nazlii_i Hubeyb9 ödeme şişliğie iyi geldi diyemem kullanıyorum ama sırtta ağrım vardı batma gibi ons iyi geldi sadece
YLD_95 Hubeyb9 canım tansiyonuna da baktır ama ödem normal artık bu haftalarda korkma Allah’ın izniyle bişey yoktur. Benim de ödemim oluyor artık sürekli ama tansiyonum normal hep şükür
Hubeyb9 cevriye35_ ben hastaneye gittim bugün çok şükür iyiydi bebeğim bir sorun yoktu ayrıntılı da bakıldı. Tuz yasak dedi oruç tutma bol su iç dedi. Yürüyüş için erken sanırım yürü demedi çünkü. Normal yani hersey