Hubeyb9 canım 38. Haftamdayım bu zamana kadar 3 litre suyumu mutlaka içtim tuzu azalttım ama ne yazıkki ödemin önünd geçemedim. Yürüyüş iyi geliyor sadece çok oturunca çok şişiyor. Terlik ayakkabım hiç bir şekilde olmuyor. Çok bir çaresi yok çok normal kan akışından kaynaklı engelleniyor. Dediğim gibi tek yürüyüş rahatlatır hep yatmayın, ayaklarınız aşağıda oturmayın tek tavsiyem bu 🥰😘