Hilalttk16 Kfiliz bence anestezi olduğu için sakıncalı olabilir zaten herhangi bir sorun teşkil etmese kadın doğum doktorum hemen takılsın derdi🤔
Kfiliz Hilalttk16 anladım canım senın ağrım olunca çok agrı mı oluyor ben ağlıyorum bazen mesela sizin nasıl parol içince gecıyor
Hilalttk16 Sibel_gedik hamile için çözümü dinlenmek ve bol su içmek, en son aşamada da katater takılması başka bir çözümü yok. Hamilelik bitince %60 %70 eski haline geri geliyormuş doktorum öyle demişti
Kfiliz Hilalttk16 banada çok su içme zaten sıkıntı ıdrar çıkışında dedı 2litre iç yeter dedi. Ben 3-4 litre içiyordum o kadar fok içme dedi
Sibel_gedik Hilalttk16 anladım cnm tekrar gebe kalmadan önlemini almak daha iyi o zmn . Çünkü gerçekten dayanılmaz oluyordu 3 aylık bebek ne kdr sıkıştırabilir beni, böbrek sorunu çok zor gerçekten , Allah yardımcınız olsn 🤲🙏🏼
Hilalttk16 Kfiliz hamilelikten öncesinde de ağrı kesici kullanmayan biriydim belki de ondandır. Ağrıdan ağladığım benimde oluyor 🥴 dayanmaya çalışıyorum
Hilalttk16 Kfiliz evet o hep oluyor bazen çok fazla idrarm varmış gibi oluyor ama damla damla oluyor 🥴
Ruhsuz Kfiliz hiçbir şey demedi canım daha oncekilerde ,devlet hastanesi olduğu için mi nedir pek önemsemiyorlar sanki 17 Nisan’da nasipse tam detaylı bir şekilde baktiracagim
Ruhsuz Kfiliz hiçbir şey demedi canım daha oncekilerde ,devlet hastanesi olduğu için mi nedir pek önemsemiyorlar sanki 17 Nisan’da nasipse tam detaylı bir şekilde baktiracagim
Ruhsuz Ultrason harici anlaşılmaz değil mi arkadaşlar ,3 kere gittim hemen idrar tahlili alıyorlar gönderiyorlar nasipse 17 Nisan da öğrenirim İnsAllah iyi çıkar sorun yoktur belim sırtım yanlarim her yanım ağrıyor
Ruhsuz Kfiliz nasıl anlatsam bilemiyorum kaburgalarım mı ağrıyor bobregim mı bilmiyorum bazen çok artiyor bazen hiç olmuyor anlamadım gitti
ikra06_09 Benim sol 32 mm sağ 30 mm genişleme var aşırı ağrı çekiyorum . Operasyon çok acılı sonrasıda problemli oluyormuş doktorum sık sık muayene ediyor ama operasyona girmemi istemedi sabret doğumdan sonra düzelicrk dedi . Benim rn büyük sorunum iki böbreğimdede genişleme olması hiçbir tarafa yatamıyorum sırt üstünde yatamıyorum bu ara otururkende baskı iyice arttı doğursam rahatlicam 36+3 teyim 1parmak açıklığım vardı perşembe bekliyorum…
Kfiliz ikra06_09 ayyy Allah yardımcın olsun canım benım senı çok ıyı anlıyorum inşallah Benımde ağrılardan dolayı erken doğum vs riskim olmaz bebegın nasıl ağrılardan etkileniyor mu?? Kaçıncı haftanda oğrendın ben 21 haftadayım
Kfiliz ikra06_09 benım sağ 1-2 yazıyor solda da minimal dıyor. Soluma yatıyorum ama hafıften orası da agrıyor ama hafıf üstüne yatınca
Kfiliz Hilalttk16 suan ne kadarlıktı sizinki. Gebe bıle rahat uyuyamıyorum yağıma çorap gıyıyorum siz nasıl yapıyorsunuz agrım olur dıye yatak ıcınde rahat hareket edemiyorum
Hilalttk16 Kfiliz bende çorapla uyuyorum hatta kendimi sıcak tutmak adına kalın giyiyorm. 29. Haftadaym