Kfiliz Hilalttk16 cnm bu sol tarafımda benimde ağrım var . Bıçak batması gibi sızlıyor bildiğin . 3 5 ay gebelik yaşadım, kalbi durdu kürtaj oldum . Sol tarafıma yatamıyordum , bebekten sanıyordum ,bebekten sonra da o ağrı hala geçmedi. sanırım böbrekle alakalı, bunun çözümü doktorunuz ne dedi mrk ediyorum ? 🙏🏼