Ben 28 haftada öprrndim bir süredir sırtımda ve yanlarımda ağrı vardı bebeğin büyümesine yoruyordum doktoruma söyledim oda baktı öyle farkettik sonra kontroller sıklaştı bazen büyüyor bazen aynı kalıyodu ama sırt aprım çok arttı 33+6 da randevumda çok sırt ağrım olduğumu söyledim sonra alttan muayene baktı rahimde silinme var ne olur ne olmaz ciğer geliştirici vuralım belli sancı çekmişsin dedi neyse vuruldum ama ağrılarım artık ağlatçak boyuta geldi sofrada oturup doğru düzgün yemek bile yiyemiyorum ağrıdan 35+6 da yine alttan baktı 1 parmak açılmam varmış sanıyorum sırt ağrım tetikliyor artık çok yoruldum doktorum hazırlıklı ol belki bidaha geldiğinde yatış yaparım dedi…
Bu arada benim böbreklerime operasyon yaptırmak istemedi çünkü anestezi alman gerekicek dedi çok ağrılı ve acılı dedi srent takıldıktan sonrada bir çok hastam çok zorlandı kanlı çiş yaptılar bebek hareket ettikçe zorlanırsın dedi sabret az kaldı dedi genelde ayakta durunca daha rahat oluyorum