Cans50 bende normal doğumu sevmiyorum bence bu kişide. Kişiye değişir.
İnsanları yanıltarak ne yapmaya çalışıyorlar ben anlamıyorum tercih edemeyen mecbur olanlar var.
Doktoruma inşallah sezeryan yapar diye her gün yalvarıyorum çünkü korkmuyorum gözümün önünde hem normal hem sezeryan örnekleri var normal doğum yapan akrabam 2 hafta koltukta oturmadı teyzem sezeryan yaptı bir kaç saat içinde ayaktaydı fıldır fıldır gezdi tozu bebeğine baktı sütü de o anda geldi.
Yani bu kişinin acı eşiğiyle alakalı bence.
Sen hiç takma bile umursama