Cans50 aslına bakarsanız hepsi zor. Doğum zor, anne olmak zor. Normal doğumda, doğum öncesi sancı çekeceksiniz doğurduktan sonra rahatlayacaksınız. Sezaryende doğumdan sonra ağrılarınız olacak. Öyle ya da böyle sancılı, ağrılı bir süreç bizleri bekliyor. Bir insan dünyaya getireceksiniz, kendi bedeninizden yeni bir can çıkacak. Bunun kolay olması beklenemez zaten. Siz kendinize değil de daha çok bebeğinize odaklanırsanız, onu kucağınıza alacağınız anı düşünürseniz, eminim hiçbir yazılan sizi etkilemeyecektir. Sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏻