Zarifacanım yıl olmuş 2018 sağlık bilim ilerledi çevremde bekadan sağlıkçı varsa hepsi demi sezeryan olur bulunduğum binanın yarısı sağlıkçı doktor ve ebe bir tanesi normal Doğum yapmamış ne alaka bu bir tercih meselesidir isteyen normal doğursun sen niye etkileniyorsun ilk Doğumda bende öyleydim epidural normal oldum korkudan 2. Doğuramadım 9 yıl sonra cesaret geldi zeyrryan olucam Rabbim nasip kısmet ederse inşallah 🙏🏻 Normaldede alttan dikişim vardı 15 gün üstüne oturamadım ne yani hiç birşey bahsedildiği kadar kolay değil Rabbim sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin tüm hamilelere 🙏🏻