Bugun bende 39+1 im 41 e kadar bekleyeceğim suni sancı kendı sancın in 100 katı benimde cok gec ılerllemıstı bebek kanala girdikce sancın artar suyun altında dusta çömel kalk biraz daha ıyı gelır soyle nelerden Allah yardımcın olsn cok zor ama dogum cok kolay 3 ikinmada dogurmus tum kızımı tam 24 saat sonra bakalım oglum nasıl gelecek bekliyorum 😒🙂