Hasret5506 Asel5234 tamam teşekkürler bir denim olsada zaten silik bir çizgi çıkar bugün ve yarın içinde olmam gerekirdi olmadım bir belirtide yok sadece su 2 gündür aşırı derecede yemek yiyorum ara ara midem yanıyor hafif bulantı var
Hayrnnisaors97 beyza_77 Rica ederim canım hep duamdasınız isteyen Herkese nasip etsin Rabbim sağlıklı sıhhatli nasip olanlar da sağlıkla kucağına akıp büyütsünler ☺️
Asel5234 beyza_77  Açılıyor mu yapabildim mi bir bakar mısınız 🙈
Seseff beyza_77 beni de son adet tarihim 9 marttı çarşamba günü test yapmıştım bende bu şekilden biraz daha belirgindi ertesi günde kan verdim pozitif çıktı muhtelemen daha çok yeni olduğu için belli belirsiz
Hasret5506 Seseff benim adetimde bugün ve yarın olmam gerekirdi ve bel ağrım kasik ağrım olması gerekirdi ve bende hiç gecikmezdi hiç bir belirti yok ara ara hafif mide bulantısı yanması ve şu iki gündür aşırı iştah var😳😳ama test yapmadım yapsammiki
Asel5234 Hasret5506 Kan sonucu bekliyorum inşallah vardır ve sağlıklıdır rabbim kimseye aratmasın nasip etsin inşallah🤲🏻🤲🏻♥️
Seseff Hasret5506 o bulantı mide yanması vs belirtiler hemen olmuyor kuzum ya genelde o belirtiler 7. Haftadan sonra başlıyor kasık ve karın ağrısıda normal bence testi dene en azından kafanda soru işareti kalmaz
brcn_ynky14 beyza_77 az görünse de ben 6 gün kala yapmıştım bundan daha silikti iki gün sonra daha belirginleşti şimdi de 11 haftaligiz canım çoğunlukla doğru çıkıyo zaten Rabbim yüzünüze gülsün 🥰