Seseff beyza_77 adetime 2 gün kala test yaptım idrar testi 1 gün kalada kan vermiş oldum sağlık ocağında verdim kanı aile hekimim pazartesi tekrarlıyalım tahlili dedi
Asel5234 Hasret5506 Kan sonucu bekliyorum inşallah vardır ve sağlıklıdır rabbim kimseye aratmasın nasip etsin inşallah🤲🏻🤲🏻♥️
Seseff Kesin sonuç istiyorsan 17 sini bekle kan falanda vermene gerek olmaz direk ultrasonda görünür 😇
Hayrnnisaors97 beyza_77 Rica ederim canım hep duamdasınız isteyen Herkese nasip etsin Rabbim sağlıklı sıhhatli nasip olanlar da sağlıkla kucağına akıp büyütsünler ☺️