hava123 ben de dis gebelik gecirdim ve bunun net teshisini en iyi perinatolog veriyor. Beklememekde fayda var. Benim mide kanamam baslamis hemen mudahale ettiler. Laporoskopi oldum. Beta degerim sinirda yukseliyordu bizi o yaniltti. Haftasina gore kese de ilerleme olmuyor ve ciddi kasik agrim vardi. Bu sekilde suphelendik ve ultrasonda tupte oldugu teshis edildi. Ameliyat sonrasi rahim filmi cekildim. Sonra da hamile kaldim. Cok sukur su an 36. Haftayi bitirdik. Moralinizi bozmayin. Ve en kesin cozum laporoskopi. Hem tupler de kontrol ediliyor. Gecmis olsun.