hava123 Benim beta değerim 8000 kere kadar çıkmıştı ama kese bir türlü görünmüyordu. Her gün kese bakmaya gidiyorduk artık, değer de düzenli artınca. En son adet zamanım geldiğinde şiddetli ağrı kanama başladı. Doktorlar da anlamadı ne olduğunu. Saçma sapan karın boşluğunda oluşmuş falan gibi bi açıklama yapmışlardı. Ama o ağrıdan hastaneye gidememiştim. Doktorum ilaç isimlerini vermişti evde içmiştim 3 tane sanırım. Sonra 2 günde bir kan verdim beta düşene kadar. Kürtaj gerekmedi dediler kendisini temizlemiş gibi. Sonra hamile kaldım. Doğum sezeryan oldu. Doktor ameliyata başlayınca sen ne yaşadın daha önce gibi sorular sordu. Tüpün hasarlı kalmış. Çocuğun biraz zor olabilirdi şanslısın demişti. Meğer çoğu dış gebelik gibi tüpte oluşmuş, ilaçlarla atmış vücut bir şekilde. Doktorların da hatası vardı bende çok şükür sonrasında sıkıntı yaşamadım. Şimdi ikinci bebeğim geliyor inşallah 😊