Merhaba hanımlar , ocak ayında bos gebelikten kürtaj oldum. Bu ayda 6-7 süren lekelenmem oldu ve test yaptım silik cizgi. Kan verdim deger 50 cıktı , ıkı gün sonra 100 , ikin gün sonra yeniden verdim yani bugün 150 cıktı ve progestron 4 cıktı. Lekelenmem durdu ama doktor saglıksız gorunuyor dıs gebelik olabilir dedi ve yıkıldım yeniden😔 Basından aynı durum gecenler dıs gebelik nasıl ilerliyor uzun bir sürecmi nedir