Gencoglugizem rahimin aşağıda olması gayet normal bi durum 25. Haftadayım daha benim ki yeni yukarıya çıktı hatta haraketleri 24. Haftada hisetmeye başladım daha önce ilk gebeliğimde 8. Haftada önce çok yoğun sancı yaşadım sonra aniden kanamam geldi kalbi durdu hemen almamız gerek dediler aldılar keşke bekleseydim başka doktora gitseydim diyorum ama hayırlısı buymuş verecekleri ilaç konusunda korkma rahimi güçlendirmek için erken doğum ve düşüğü önlemek için bu gebeliğimdede coraspin kan sulandırıcı hap kullanıyorum 6. Haftada lekelenmem oldu proloton depot iğne istedim doktordan 2 kerede ondan oldum bi daha lekem olmadı aşağıdaydı sorun olmaz sonra yukarı çıkar dedi doktorlar 3 doktor gezdim çıktı yukarıya hatta daha yeni göbeğim çatlamaya başladı geçen hafta fark ettim lütfen çok ağır bi sancı çekmeden aşırı kanaman gelmeden kürtaj düşünme çok feci sancılar çektim aşırı kanamam geldi ben bile pişmanım direk kürtaj olduğuma bekle dua et allahın değiştirmeyeceği iş yok bi mucize olur belki içten dua et tüm kalbinle ha özel kontrollü olup devlettede kürtaj istersen devletten ya acilden kanamam gelince söylersin istiyorum diye yada bi randevu al devlet kadın doğumdan oda kürtaj öneriyorsa yaparım diyorsa sende yaptırmak istiyorsan o şekilde yaptırabilirsin devlette ama bu tarz hijyenikli ve özeni aşırı gerektiren işlerde tercihin eğer durumun müsait ise en temiz ve en bilgili doktorlar olsun en ufak yanlışta daha büyük sonuçlar çıkabilir karşına ben asla bu tarz işleri devlette yaptırmam bende giderim ama bu işler için lütfen mecbur değil isen gitme belki sizin şehirde doktorla özenli bilgili hastane ortamıda hijyeniktir ama ben bizim burda özensizlikleri bilgisizlikleri ve kirli ortamları gördüğüm için kendim tercih etmiyorum ama bu tarz konular için çok iyi düşünün gerekirse 20 doktora görünün