Gencoglugizem benimde öyle 🤭 24. Haftadayım bugün. Ama nasıl geldim 24 e bir ben bir Allah biliyor. O kadar zorlandık ki şuan da kordonda pıhtı, pıhtıya bağlı gelişim geriliği ve bebişte böbrek büyümesi var 🥲 tam diyorum her şey bitti iyiyim düzeldik😅 nazar değdiriyorum galiba kendime 😂 bu arada keseden sonra kanama vs yaşadım ben. Onun içinde defalarca hastanede kaldım 🥲 ama doktorumdan Allah razı olsun valla devlette 1 hafta daha bekleyelim olumsuz gibi dediler. Şuankğmsoktorum da olumsuz gidiyor ama ilaç başlayalım dedi. Sonra da iğne de verebilirim ama düşük olursa çok erteler dedi. Bende dedim olsun iğneyi istiyorum. Gerçekten çok toparladı oğlumu o iğneler 🤭 çok zor bir süreç. Eşimle annemlere geldik kese olayından sonra, aha yarın eve geçicem inşallah bir aksilik olmazsa 🤭😂 kaç aydır burdayız😅