Bugün ki vajinal ultrason sonra 2 saat sonra düşük yaptım arkadaşlar şükür ki hiç bişey kalmadı kürtaj yapacaklardı dayanamadım iptal ettim özele gittim ve bişey kalmamış ilaç verdi bu kanama yapacak ve içinde ki pıhtıları atacak dedi anlayacağınız 9 Nisan da hayallerim bitti Rabbim bir daha yaşatmasın 🙏🏼