paradise1509 Ben 2.cocuğumda almıştım en fazla 2 3 ay kullandık sonra öyle boş boş durdu çok yer kaplıyor katlanmıyor, şimdi park yatak aldım daha kullanmadık kullanışlı açısından nasıl bilmiyorum ama kapalı kutuda kendi çantasında duruyor hiç yer bir kaplamıyor)
Mavisim099 paradise1509 neden 2 3 ay yatti sonuçta 1 sene yatar di isterseniz bunun alt kademesi de var
busragil Mavisim099 ya ben bu besikleri sevemiyorum bi, kullanissiz buluyorum, o yuzden bilemeyecegim, bana 6 aydan sonra yatamaz gibi geliyor, dana kadar oluyorlar cunku😃. Park yatak veya ikea parmaklıklı bebek yataklari cok daha kullanisli
Mavisim099 busragil bende park yataigi sevemedim bitürlü ya 🫣🫣 Buda öyle minnacik bise degil ki sonuçta odasi da olacak ne bilim kafam allak bullak ya
Enaz- Mavisim099 ben bu aldığımı daha kullanmak nasip olmadı ama kurulumunu yapınca iyiki almışım dedim şuan zaten herkes böyle alıyor buna da bakın bi isterseniz https://ty.gl/eyuzmuo2nw bu benim aldığım odada yapıyormuşsunuz zaten bence park yatak çok basit kaba bişey benim de ilk alana kadar kafamı çok karıştırdılar park yatak falan al diye 🤷♀️
Mavisim099 Enaz- bi park yatak muhabbeti almış başını gidiyor zaten 😊 insan gösterişten arıyor süslü puslu bise olsun istiyor kac ayliksiniz aldınız ben 20.haftamdayim erken mi acaba besik için inşallah kullanmak nasip olur ❤💋
Tbayram Mavisim099 Bir arkadaşım hediye etmişti bize bunun bir benzerini hamileliğimi öğrenince. Doğum olana kadar yatak odamıza kurduk ve kızım doğdu ama ne yazık ki biz sevmedik. Geçen gün yeni beşik aldık ve onunla çok memnunuz. Gündüz salona getiriyorum ebebekten aldık 6 7 aylık kullanım için fiyatı da uygundu.
Ikioglusannesi 3 yaşımda oğlum var şimdiki gibi bilinçli olsam kesinlikle park yatak alirdim hem yükseklik ayarlayabiliyosun hem katlayıp yatılı misafirliğe gidersen götürebiliyosun
Enaz- Mavisim099 aynen öyle gerçekten 🫠 37 haftalığız 🥹 33 de falan almıştım ben 35 de eksikleri tamamladım biraz geç aldım herkes önceden başlıyor alışverişe ama acele etmek istemedim açıkçası 🫶🏻🌸💕 ben bunu aldığıma memnunum gerçekten hem 3 kademeli hem tekerlekli anne yanı olarak da kullanılıyor park yatak çok sıradan geliyor bana işte renkler zevkler tartışılmaz ya ondan sanırım herkesin zevki farklı herkese saygı duyuyorum 😇🙂🤷♀️
Mavisim099 Enaz- millet besigini 3 aylık aliyorken evet siz baya geç başlamışsiniz bende acele etmek istemiyorum aslında. Ama çokta kararsız bi insanim 🥰 bakalim bi karar verebilecekmiyim sizin bebiş güle güle kullansın şimdiden 💚🫶😻
Enaz- Mavisim099 hakkınızda hayırlısı olsun o zaman 😇☺️ amin inşallah cümlemizin bebişi sağlıklı sıhhatli doğsun ve kullansınlar inşallah 🤲🏻🌸
Feyzanr41 Mavisim099 bende bu besıkten almayı dusnuyordum post acıtıgınz ıyı olmus fıkır edındım ama yınede alıcagın galıba ıkıncı el satarım kullanılmazsa ıcımde kalıcagına odada kalsın😂
Mavisim099 Feyzanr41 bende alacağım galiba 🥰 çok şık hemde kademeli sepet gibi değil bebek azcık ayaklaninca kademesinj alta aliriz . Ama içine örtü olarak ne serecegiz ölçüsü 100 ×65 nevresim yok buna göre
Havvaca Aynı beşiği kuzenim 6. Aya kadar zor kullandı çocuk hareketlenince devrilcek gibi oluyor park yatak ya da ikeanin beşiği daha mantıklı bir alışveriş olur