Mavisim099 merhaba kizlar bu beşik 100×64 cm 2 kademeli . Tavsiye edermisiniz kullanan varmi acaba 🫶🤗
Minigininannesi Mavisim099 bunlar uzun süreli kullanıma uygun değil diye biliyorum kuzenim aldı max6-7ay sonrası kullanamadi
Eemoom Mavisim099 bence hiç kullanışlı değil. Bende ilk başta buna heves etmiştim. Görseli çok güzel çünkü. Ama tecrübeli arkadaşlarıma sorunca vazgeçtim. Uzun süre kullanıma uygun değilmiş bir kere. Uygun dediklerine bakmayın. Bir kaç aylık olduktan sonra tutunup çıkıyormuş bebek. Bide o aralıklar ne kadar. O da riskli biraz. Allah korusun kafasını falan soksa sıkıntı. Hiç olmadık şeyleri yapıyor şimdiki bebekler 😄 görselden vazgeçip anne yanı beşik aldım o yüzden. Aşırı memnun kaldım. Kapatınca da küçücük oluyor. Uzun süreli bir yere giderken katlayıp yanıma alırım. Sonrasında döşeğini çıkarınca oyun alanı olarak kullanabilir top havuzu gibi. Altan girişi de var. Bide yatağa birleştirme olayı aşırı iyi. Gece yataktan çıkmadan hemen alıp emzirip yatırıyorum. Mis gibi
Enaz- Mavisim099 bende ilk buna benzer bişeye heveslenmiştim ama sonrasında bunun dikdörtgen 3 kademeli olanını aldım 60✖️120 olanını. Park beşikler bez hafif heryere taşınır evet kullanışlı diyorlar ama bu çocuk ayaklandığı zaman tutunmak istediği zaman eğilip düşecek sonuç olarak hafif bişey bence pek sağlıklı değil o yüzden park yataktan da vazgeçmiştim hem kaba geliyor bana park beşikler 🤷♀️
Tbayram Mavisim099 Bir arkadaşım hediye etmişti bize bunun bir benzerini hamileliğimi öğrenince. Doğum olana kadar yatak odamıza kurduk ve kızım doğdu ama ne yazık ki biz sevmedik. Geçen gün yeni beşik aldık ve onunla çok memnunuz. Gündüz salona getiriyorum ebebekten aldık 6 7 aylık kullanım için fiyatı da uygundu.
Minigininannesi Mavisim099 boy olarak vs olabilir ama çok derin durmuyor bazı bebekler 9aya doğru tutunup ayağa kalkıyor bunu da hesaba katın. Bebek boyunu aşmıyorsa derinliği düşme riski yüksek oluyor
busragil Mavisim099 2 yaş mı? Ayaga kalkacak bu cocuk 😃yani kademeli tamam ama bi sallasa besigi ikisi de yere yuvarlanir
Mavisim099 Minigininannesi alt kademesi var kuzu en altta o yüzden zaten kademeli olsun dedim yoksa sepet alacaktım
Mavisim099 Eemoom siz park yatagi oneriyorsunuz anladığım kadariyla. Benim odam olduğu için 1 yaşına kadar bunu kullanirim die düşünmüştüm 😥 çok saolun
Eemoom Mavisim099 evet park beşik kesinlikle. Odasında yatırmaya başlayana kadar yanınızda yattığı süreçte daha rahat eder bence onda. Karar sizin tabi
Mavisim099 busragil 1 yaşına kadar sorunsuz yatarmi sizce 4.aydan sonra kademesinj alta versem ? Odasi var çünkü
busragil Mavisim099 ya ben bu besikleri sevemiyorum bi, kullanissiz buluyorum, o yuzden bilemeyecegim, bana 6 aydan sonra yatamaz gibi geliyor, dana kadar oluyorlar cunku😃. Park yatak veya ikea parmaklıklı bebek yataklari cok daha kullanisli
Eemoom Mavisim099 kız büyük ama rahat 😂 azıcık büyüyünce boşalt içini döşeği falan at topları top havuzu gibi kullansın oyun odasında 🤣 buna da 5 yasa kadar dedi mesela satan adam. Ama imkansız. En fazla 1-2 yaşa kadar kullanırız. Sonra zaten kalkıyor tutunarak tırmanıyo çocuklar. Senin bu attığın modeli de kullanamazsın uzun süre. 1 yaş belki. Artık tutunup kalkmaya falan başlayınca devrilme riski de olabilir bu beşiğin
Eemoom Mavisim099 valla çok güzel ama işte kullanışlı olmayan hiç bişey işe yaramıyormuş gerçekten bebekte 😄