Mavisim099 Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, beşik konusunda gönlünüzden hangisi geçiyorsa onu alın içinizde kalmasın derim ben oyle yaptım aldım böyle beşikten ama dediğim gibi 2 3 ay ancak kullanıldı bebek illa 1 veya 2 yaşa kadar yatacak diye bişey yok bizimki yatmak istemedi ö yüzden şimdi park yatak aldım ki park yatağı da görüntüsünden dolayı hiç beğenmiyorum ama yer açısından kullanılışlı olduğu için aldım bu 4.bebeğim kendi tecrübemden dayanarak söylüyorum