seyma-29 Bugün bizimde görüş günümüzde ilk defa kalp atışını duydum adet tarihine göre 8 haftalık gözüküyor ama geç döllenme olmuş galiba doktor 6 haftalık dedi kalp atışı öyle güzeldiki dondum kaldım bian allahım sağlıkla doğmasını nasip etsin inşallah ☺️
esiaks aliandalina her gün beyaz peynir ceviz süt yoğurt muz yerim. Ama bizde genetik. Ben ve kardeşlerimde kilolu doğduk hep. Senin bebiş nasıl?
aliandalina esiaks bizde 2 hafta gerilik var çünkü boynuna kordon dolanmış 2 kere 3 günde 1 nst’ye giriyorum yarın kontrolümüz var bakalım ne kadar kilo aldı son 10 gün kaldı doğuma mecbur sezeryan olacağım kordon yüzünden rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah zamanında 🤲🥰
Gencoglugizem anneoluyorm_ gelişimi geri dedi istersen bir hafta daha bekle dedi ya da yarın gel alalım dedi
anneoluyorm_ Gencoglugizem Allah’ım yardımcın olsun İnşallah hakkında hayırlısı olsun 🤲 Dualarımdasn İnşallah hayırlısı olur
Omermomm_ anneoluyorm_ çok geçmiş olsun bugün bin bir hevesle beklediğim görüş günümdü en berbat günlerden biri olarak kaldı🙂
Saziye58 Yaso5134 benim bebek iriymis ne alakaysa 2750 Gr bir hafta önden geliyomus 34 haftalık gibi ama doktor fazla abarttı asistandi bide iki hafta önden gidiyi dedi 33 haftalık bebeğe 35 dedi😅
aliandalina esiaks Amin inşallah canım benim Allah razı olsun teşekkür ederim 🤗 aynı şekilde sende zamanında sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah bı avazda doğurmayı nasip etsin rabbim
2_evlatyolda Omermomm_ bende girdim bu gün uzun uzun baktı cok şükür saglıklı olsunlarda 1300 lira verdik bende Bi güzel yüzünün resmini alırım die gittim ama öyle olmadı ona üzüldüm