-Annem S-c5656 Bende 6+4 haftalıkken gittigimde dinletmedi sadece pozitif dedi haftamız yakın olduğu için sormak istedim sizede :)
esiaks aliandalina açılma ve sancı yok, bebekte 3500 olmuş. Haftaya yine sancı ve açılma olmazsa kilosuna bakılarak sezeryan günü alabiliriz dedi
Sengul-9798 anneoluyorm_ 22+3 olduk çok şükür benim gribim bitti ara ara karnım agriyor neden se dualarimiz senin le kilosu filan ne bebişin öğrene bildin mi 🙏
Dilber29 32 haftalık minik oğluşum ama 27 haftadan itibaren yatıyorum bebek çok aşagıda kanamam oluyordu sürekli ciğer geliştirici yapıldı bakalım umarım dayanır gününde doğar bu şekilde olan var mı
esiaks aliandalina her gün beyaz peynir ceviz süt yoğurt muz yerim. Ama bizde genetik. Ben ve kardeşlerimde kilolu doğduk hep. Senin bebiş nasıl?
Gencoglugizem anneoluyorm_ gelişimi geri dedi istersen bir hafta daha bekle dedi ya da yarın gel alalım dedi