2_evlatyolda anneoluyorm_ nasıl geçti canım ne dedi doktor bizde 21 haftalıgız boyu kilosu kaç çıktı sizin detaylı ultroson yaptırdım bende
anneoluyorm_ 2_evlatyolda açıklamaya yanlış yazmışım 23+1 oldum bugün. Doktor iyi şükür ddi . Gram hatırlamıyorum sizinki kaç gram
2_evlatyolda Omermomm_ bende girdim bu gün uzun uzun baktı cok şükür saglıklı olsunlarda 1300 lira verdik bende Bi güzel yüzünün resmini alırım die gittim ama öyle olmadı ona üzüldüm
Cerena_87 Damla-Damla başda net degildi sonra dokdoruma sordum atyormu dedim tabiki her şey yolunda dedi sonradan normale döndü kalp atışı çok şükür önce kalbi durdugunda söylemişdi dokdorum kalbi iyi atmiyor diye bu sefer çok iyi dedi bende umutsuz gitmişdim 😔🥰ama çok şükür duydum
Gulaybrn13 @anneoluyorm_ Bizim de bugün görüş günümüzdü 26 haftalık olduk kızımız tersti yüzünü bize dönmedi
2_evlatyolda anneoluyorm_ ay 23 haftalar daha da net hareketlerini hissedersinizdir 370 gram 20 cm Di die hatırlıyorum oruç tutuyorum da özelikle sordum iyi mi Bi sıkıntısı varmı die cok şükür yok devam edebilirsin orucuna dedi rabbim saglıklı sıhatlı vakti zamani gelince kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah
Kfiliz Kızlar merhaba 21 haftadayım sağ böbregımde büyüme varmış ve çok sancı yapıyor aranızda bu durumu yaşayan varmı yardımcı olur musunuz ilk gebelıgım ve korkuyorum :((
2_evlatyolda Kfiliz ablamında böyle oldu ameliyat tarzında Bişeyler yapalım dediler kabul etmedi ilaçlar ile devam etmişti gebeliğe rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏🏻
Kfiliz Sancı kramp tarzında ağrılarım oluyor :(((( ağrın olursa günde 3parol alabılırsın dedi dayanılmayacak gıbı olursa sitent takılır vs dıye anlattı her ay ultrason çekilecek takıp edecegız dedi
aliandalina esiaks Amin inşallah canım benim Allah razı olsun teşekkür ederim 🤗 aynı şekilde sende zamanında sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah bı avazda doğurmayı nasip etsin rabbim
Kfiliz 2_evlatyolda ay lutfennn bılgı alırmısınız bebegını sağlıklı bır şekilde doğurdu mu peki. İlk gebelıgım ve korktum :(((
2_evlatyolda Kfiliz saglıklı sıhatli canım cok şükür insallah sende saglıklı sıhhatli kucagına alırsın. Bi arkadasım da öyle sıkıntısı vardı onada sorcam agrıları vardı onu hatırlıyorum