anneoluyorm_ geçmiş olsun canım aslında benim haftaya görüş günün ama özele gidiyordum bu ay özele kendi doktoruma gitmicem bugün 3 gibi devlete randevu aldım geçen ay kendi doktorum cinsiyet için kız gibi demişti ama tahmin tabikide artık kesinleşmiştir diye düşünüyorum bakalım minnos kendini gösterirse inşAllah belki öğrenirim bugün cinsiyeti dün geceden beri çok heyecanlıyım hayırlısı bakalım sağlıklı olsunda kız erkek önemli değil 🥰🌸🙏