Kalbiimde2can Pandolfini aa birbirimize yoldas oluruz bu sürecte insallah🥰 tesekkür ederim canim bunlarin hepsini H&Mden aldim😊
Kalbiimde2can Syma_07 yaaa ne güzel birbirimize destek motive oluruz insallah🥰🫶🏼 Cicilerinizde pek güzeeel güle güle giysin insallah pasa 😍
Syma_07 Kalbiimde2can siz 22 haftalık misiniz biz 24+5 olduk 24 temmuz gibi görünüyor ama belli olmaz geç yada erken gelebilir 😂
Kalbiimde2can Syma_07 amin insallah canim 🤲🏻💙🧿 Evet 22+2 olduk ilk oglumda 3 hafta erken geldigi icin yine erken olur diye umuyorum 😅
Syma_07 Kalbiimde2can benim ilk hiç bilmiyorum bende 38 haftada gelir diye düşünüyorum ama hiç belli olmaz 😂
Pandolfini Kalbiimde2can benim de 22 hafta yeni bitti ilk oğlum da 38 de doğmuştu o nedenle temmuzun son haftası olabilir diye düşünüyorum inşallah
Kalbiimde2can Syma_07 dogru valla hic belli olmaz canlari nezaman isterse ozaman geliyorlar kimisi 41. Haftasina kadar bekliyor insallah bizde öyle olmaz ummadigimiz bir gün cikip gelsinler insallah 😅🤲🏻🤭
Syma_07 Kalbiimde2can inşallah bizim 41 e gelince gelsin diyoruz ama bilemiyorum 24 üne denk geliyo 40 i sanırım 28 temmuz eşimin doğum günü 1.evlilik yıl donumumuz ve 5.senemiz sevgili olduğumuz gün hepsi aynı tarihte oglusumuzra aynı günü seçerse en güzel hediyemiz olacak😂😂
Kalbiimde2can Syma_07 sizde durum farkli ozaman insallah ozamana bekler 😅 ben 39. Haftami bile görmek istemiyorum ilkinde gibi 37. Haftamda gelir diye umuyorum😂😂
Nurkcy Fadimehizz 😊 Benimde biraz var ama dışardan belli oluyor tabi 🙂 Bu haftadan sonra daha hızlı büyür diyorlar.
Elvan77 Arkadaşlar bide bilgisi olan yazabilir mi neyden ne kadar alacağımı bilmiyorum mesela yemidoğanı ne kadar giyiyorlar kaç takım lazım veya 03 3,6 ne kadar lazım neyden kaç tane alayım gereksiz alma dediğiniz şeyler varsa yazabilirsnz onlarıda çok fazla boşa yığılsın istemiyorum ☺️🙏
Fadimehizz Elvan77 0-3 ay bile çok küçük oluyormuş bebeklere hele iri doğarsa hastane çıkışına bile sığmıyormuş bebekler ben genelde 3-6 ay 6-9 9-12 alıyorum takım olarak
Melikedndr Fadimehizz bence 0-3 ay da alın hiç o kadar da büyük olmuyorlar 😂 benim ilk oğlum ortalama kiloda doğdu 3,5 kilo ama 0-3 yenidoğan kıyafetlerini epey giydi, 3 aylıkken epey büyümüş oluyorlar 3-6 ay yenidoğana büyük olur 🙏
Zekraa19_ Bizimde temmuz sonu gözüküyor doğum hayırlısı ile hepimizin sağlıkla gelsin bebişleri 🙂 bende bi türlü karar veremiyorum nasıl giydirmek lazım havalarda bayaa sıcak olucak 🤷♀️
Melikedndr Zekraa19_ bence ilk etapta ince uzun kollu giydirmek gerek tenleri hassas oluyor, müslin takım, ince penye takımlar, ribanalı takımlar, benim de temmuZ sonu ben ağırlıklı böyle alacağım, bir iki kısa body alırım
Kalbiimde2can Pandolfini benimde 37. Haftamda geldi canim bu seferde insallah öyle olur 🤭 saglicakla gelsinler insallah🤲🏻🧿
Zekraa19_ Melikedndr teşekkür ederim artk 1 2 ay ince uzun kollular 3 aydan sonra ince tulumlar falan olur galiba
Melikedndr Kalbiimde2can best brotherı hm mağazadan mı aldınız acaba, ben onlineda göremedim mağazada da denk gelmedim