Teşekkür ederim kızlar bende 03 aldım imce uzun kollu badi gibi çıtçıtlı askılıda aldım eylülde takımların tulumların altına atlet gibi giydirmeye tulumları genelde ayaksız almaya çalışıyorum bedenleri olsa bile ayaklarından olmuyomuş bir süre sora yenidoğan kaç tane alayım takım bilemedim hiçte almadım daha 15 20 gün sora 03 e geçiyor çok almayın da diyolar 😌