Cp5252 Hayat70 vardı canım baya baya ☺️ yaklaşık bi iki haftadır kasık ve bel ağrım vardı geçen hafta cuma beta verdim 0.200 çıkmıştı bi kaçgündür de midem bulanınca bu akşam test yaptım 🥰🥰
Cp5252 Slnspt amin canım benim çok teşekkür ederim sizlerle dualarım en kısa zamanda sizden de hayırlı haberler alırız inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰
Cp5252 ikranurkutay @Hayat70 vardı canım baya baya ☺️ yaklaşık bi iki haftadır kasık ve bel ağrım vardı geçen hafta cuma beta verdim 0.200 çıkmıştı bi kaçgündür de midem bulanınca bu akşam test yaptım 🥰🥰
Kivircikkuala Cp5252 Maşallah kuzum sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻❤️ ilk kan verdiğin de adete kaç gün vardı birde belirtin var mıydı ?
Cp5252 Kivircikkuala saol canım çok teşekkür ederim ☺️ 5 gün vardı canım genel vitamin baktırmak için girmiştim o arada Beta da istemiştim ama çıkmamıştı ☺️ belirtim baya oldu canım 2 haftadır kasık ve bel ağrım vardı regl olacak gibi
Kivircikkuala Cp5252 benim de ara ara oldu kasık ağrısı bide annemgile iftara gitmiştim orda salataki yeşil soğanın beyaz yeri midemi bulandırmıştı acaba dedim bende sonra test aldım 5 gün kala yaptım negatif 😏
Cp5252 Kivircikkuala Gününü bekle canım kesinlikle bende moralimi bozmuştum millet dedim 1 hafta 10 gün önceden öğreniyor yoktur bişey felan diye ama olmuyormuş öyle 🥹
Duyguuu3 Cp5252 ya çok sevindim Allah sağ salim kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🙏🏼 💐🌹 rabbim isteyen herkese nasip etsin aratmasın 🥲
Eceselo1759 Cp5252 ayyy maşallah Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kendinize ve bebişinize çooook dikkat edin 🌸💕🥰