minikmucizem__ Cp5252 1 oğlum var. Yıne hamıleydım ama olumlu sonuçlanmadı malesef. Sen inşallah sag salım alırsın kucagına🤲🏻anladım canım ama ıyı kı olmuş bence yaa☺️☺️
Cp5252 Kivircikkuala bebeğim kaset yaptıysan negatif çıkması çok normal benim 5 gün kala bile kanda negatif çıktı 0.200
Cp5252 Deletedmom_103 yaaa 🥰🥰 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah canım uygulamaya göre benimde 4+2 gözüküyor yarın doktora gidicem 🌸🌸
Deletedmom_103 Cp5252 ben daha gitmedim aşkım hiç pazartesi sağlık ocağında kan vericem tekrar 7 8 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum şu an görünür mü ki kese falan görünmez 🥺
Cp5252 Deletedmom_103 Ben yarın gidicem canım bilgi veriririm sana da hem beta baktırıcam hem vitaminlerim düşük ilaç felan yazdıracam bekleyemem 7 8 haftasına kadar vitamin sıkıntın varsa bence sende bekleme folik asit felan başlar belki
Deletedmom_103 Cp5252 ya ben sordum sağlık ocağındaki ebeye folik asite şu an acele etmeyelim falan dedi bildiğim kadarda vitamin eksikliğim yok aşkım ya neyse haber ver bana da 🌺🌺
Cp5252 Deletedmom_103 gittim canım değerim 1.5 günde 2 katından fazla artmış doktor gayet iyi dedi ama küçük olduğu için kese gözükmedi hafta içi tekrar gidicem 🥰 Doktor bana verdi canım folik asit benim demirim B12 felan düşüktü