reinamm Hafizeipek kız suda doğum yapacm bende. Hiç düşünme😂 kabul et. Sıcak su inanılmaz gevşetiyor vücudu. Normal doğumdan kat kat daha acısız ve KESİSİZ. Haberin olsun. Ben o kadar para dökmeyi gözs aldım sırf suda doğurmak için😂 sen bedavadan yapacan miss gibi
Hafizeipek reinamm kabul et diyosun da adam zaten ister misin demiyor ki sana suda doğum yapıcam diyo 😂😂😂😂
Hafizeipek Denizkizi ben geçen muayenedeyken de bir kadının ilki sezeryanmis doktora yalvardı kadın 2. Normal olsun diye doktor gene sezeryan olcak ilkten dolayı dedi
Denizkizi Janset kolay kolay almıyorlar cok zorluyorlarmıs ılla normal olsun dıye en son durumda sezaryen oluyormus .. Arkadasım baya kotu olmustu bır dha asla gıtmem dıyordu
Janset Hafizeipek gerçekten epidurali alsan her şekilde normal çıkarsın o işin içinden 😌 Suyun içine gir çıkma eşini de alırlar yanına sancı geldikçe onu tırmala
Hafizeipek Janset devlet hastanesinde epidural yok eşler de içeri alınmıyor canim 😆 eşler sadece ziyaret saati hastaneye girebiliyo doğumdan sonra da eşim olmucak yani
Hafizeipek reinamm ben de doğurcam desen belki sen girerdin yanıma ya 😂😂😂 geçen gece uyurken bağırmışim eşim de kalkıp noldu demiş uyurken konuşmuşum öldürcem kendimi doğurmucam demişim büyük ihtimal rüyamda normal doğum yapıyodum 😂😂😂😂😂
Denizkizi Janset 2 ay once dogurdu ama hala etkısınde korkuyorum ve bır daha asla devlete gıtmem dıyo agrıları devam edıyormus
Denizkizi Hafizeipek epıdurel de de ıkınamıyorsun dıyorlar hıssetmedıgın ıcın .. Her kafadan bır ses aslında ınsan ona da karar veremıyor
Hafizeipek Denizkizi epidural zaten 4-5 cm den sonra yapılıyor ama doğum sonrasında ds epidural büyük rahatlık diyolar yani doğumdan sonra ağrı oluyor mu normal doğumda acaba
Denizkizi Hafizeipek aradan 2 yıl gecerse normal dogum olabılıyormus aslında doktorlar oyle dıyo .. Benım arkadasta olmamıs acılmada yokmus .. Bı surıyelı geldı onu hemen aldılar ben hala sancı cekıyorum dedı en son kavgayla doguma gırmıs
Hafizeipek Janset ben o yüzden çok korkuyorum zaten acil bile almiyo eşleri içeri ben doğurcam o dışarda sigara iccek keyfe bak 😀
Hafizeipek Denizkizi evet devlette doğuran herkes aynı şeyi söylüyor benim arkadaşım bebeğini evlatlık vermeye kalktı 3 aydır emzirmedi yüzüne bakmıyor bebeğin ne yasadiysa kız doğumda
reinamm Hafizeipek İstanbul’da olsan vala gelirdim. Hatta sende bana gelirdin ara sıra. Ben tecrübeliyim yardımda ederdm bebek için😻
Janset Hafizeipek sevmiş seni işte 😁 millet gerçekten suda Doğum için ne paralar döküyor en azından Doğumdan sonra yürüyerek bile çıkarsın sen
Nur1616 Normal doğumda da bir çok risk oluşabilir, benim gibi normal doğumdan korkanlar me yapacak, mecbur sezaryenle doğuracak ben korkumu yenemedim ve sezaryenle doğuracam, herşey allahtan gelir çok üstünde durmayın bence