Hafizeipek Denizkizi epidural zaten 4-5 cm den sonra yapılıyor ama doğum sonrasında ds epidural büyük rahatlık diyolar yani doğumdan sonra ağrı oluyor mu normal doğumda acaba
Denizkizi Hafizeipek normalde de ıllakı agrı oluyordur yaa ama bılmıyorum tecrubelı olanlara sormak lazım
Denizkizi Hafizeipek aradan 2 yıl gecerse normal dogum olabılıyormus aslında doktorlar oyle dıyo .. Benım arkadasta olmamıs acılmada yokmus .. Bı surıyelı geldı onu hemen aldılar ben hala sancı cekıyorum dedı en son kavgayla doguma gırmıs
Janset Hafizeipek sevmiş seni işte 😁 millet gerçekten suda Doğum için ne paralar döküyor en azından Doğumdan sonra yürüyerek bile çıkarsın sen
Hafizeipek Janset seviyo beni cidden çünkü beni görünce seviniyo Türk olduğum için 😆 hastane Suriyeli kaynıyor adam bıkmış
Hafizeipek Janset ben o yüzden çok korkuyorum zaten acil bile almiyo eşleri içeri ben doğurcam o dışarda sigara iccek keyfe bak 😀
Janset Hafizeipek ona Doğum hediyesi şu patlayan sigaralardan al en azından korkusunun tadına baksın😁😁
Hafizeipek Denizkizi evet devlette doğuran herkes aynı şeyi söylüyor benim arkadaşım bebeğini evlatlık vermeye kalktı 3 aydır emzirmedi yüzüne bakmıyor bebeğin ne yasadiysa kız doğumda
Janset Hafizeipek bu sefer sinirlenip bişi demesin😌 kıymetimi bil de işte o kadar hastanın içinde boncuk gibi parlıyorum işte gel sen beni dinle biz bu işi sezeryan ile halledek de damardan gir bir de çikolata ne al yanına
Hafizeipek Denizkizi kız yakında huni takcak kafaya 😂😂😂 napiyon diyorum doğurdum ben kanka doğurdum biliyo musun normal doğurdum hem de diyo 😂😂😂😂
Denizkizi Hafizeipek ıyı guldurdun gece gece .. Etrafında bır ıyı ornek yokmus masllah korkman normal canım ☺☺
Hafizeipek Janset bişey dese nolcak hastaneye giremiyo ki ahahahahah😂😂😂😂😂 çok denedim adam sen yaparsın sporcusun kasların iyi senin yapamicagin iş yok diyo ama ben gazla çalışmıyorum işte 😂😂😂😂
Denizinannesiii34 Hafizeipek ben izleyince icim titriyor ahahahha boyle vsrya fsre gibu nereye atacağımı şaşırıyorum telefonu nirmel dogum yapanlara Helal olsun sezeryan hafife almıyorum o da zor ama normal daha etkileyeci bence 😂😂😂
Hafizeipek Denizinannesiii34 bana da normal korkunç geliyo 😂 sezeryanda sancı cekmiyosun ya kolay geliyor o yüzden en azından sezeryan da bağıran yok g.tünde dikis yok 😂😂😂😂
Hafizeipek Denizkizi yok tabi 😂 ben devlet hastanesine geçtim arkadaşim direk geldi bana dedi sen salak mısın ölürsün orda dedi dedim Zeynepcim seni tokat manyağı yaparım 😂😂😂😂