Hafizeipek kıyamm yaa hayırlısı olsun canım .. Ozele gıtme durumun suan yoksa bence kendını normal doguma hazırla cunku arkadasım 2 ay once devlette dogum yaptı korkutmak ıstemem ama kadının ılk cocugu sezaryen ama bunda da normale zorlamıslar baya bekletmıslet gelıp gıdıp acıklıga bakmıslar .. En son kavga ettım dıyo ben sezaryenım derdınız ne dıye oyle amelıyata almıslar