Ebraradinn sezeryan kesimi her gördüğimde psikolojim bozuluyor. Zorunlu olmasjna rağmen. Şimdi yine gebeym ve normal doğumu çok istiyorum. Çünkü kesisiz normal doğuran çok insan var. Ama ben sapasağlamken kat kat kesilmeyi göze alıp, bunu normal görenleri anlayamıyorum. Siz durduk yere böbrek yada kalp ameliyatı olur musunuz mesela?