Denizkizi ya bu çok abartı değil mi?mecburi sezaryen oldum bebeğimin kalp atışları çok yavaşladı ve düzelmedi. Ama etrafımda nerdeyse herkes sezaryen doğum yaptı 2. Çocuklarında hiç problem yaşamadı hatta 3.de bile yaşayan yok. Annem 3 tane sezaryen 1 tane normal doğum yapmış sıkıntısı yok. Ama 2 tane normal doğum yapan arkadaşım var ikiside inatla normal doğurdu 2.ye hamile kalamıyor. Eğer doğurma durumunuz varsa tabi ki doğamız gereği normal doğum yapılsın ama sezaryende günümüz teknoloji çağında o kadarda korkunç değil. Bu yazı bence herkes sezaryen seçmesin diye abartılmış. Mutlaka bayan yaşamıştır ama kaç binde bir gelişiyor bu komplikasyon acaba? Merak ettim araştıracağm. Çok sık görülen birşey mi yoksa dünya üzerinde milyonda 3-5 tane mi bakmak lazım. Çok merak ettim