kardelenimm canm onlarıda anlıyorım. Bilgisizlikten. Ayrıca etrafta çok etkiliyor. Kordon dolanıyor hemen sezeryan, sancı geliyor sezeryan, çocuk 3,5 kilo oluyor sezeryan. Malesef doktorlarda çok fırsatçı. Normal isteyen anneleri de sezeryana yönlendiriyorlar. Yada anne adayı korkuyorum diyince hemen sezeryan ol diyorlar. Tabiki korkacak normal. Yurt dışında egitim veriliyormuş gebeliğin başından itibaren. Normal doğum egitimi, nefes egzersizi falan filan. Türkiye de daha ywni yeni başladı bunlar. Hatta bi çok kişi bilmiyor bile. Ben hep diyorum sezeryan ameliyattır mecbur kalınmadan başvurulmamalı, ama halen korkuyorum sezeryanla doğuracam diyoelar🙄 benim gibi düşünen bi seni gördüm