Denizkizi 40. Haftam bittiğinde 41e girerken hala sancı su nişan vb gelmediği için hastaneye yatmıştım. Zaten riskli gebeydim, 17-18 hafta evde yatarak geçirmiştim.Normal doğum gözüküyordu olmadı.
3 günlük suni sancıdan ve 7,5 cm açılmadan sonra 41+3 de mecburi sezeryan oldum. Bebeğim 13 günlük şuanda.
Allaha şükür ters bir şey yaşamadan kucağıma aldım yavrumu. Çok zor zamanlar yaşadım, en kötüsü en korktuğum şey olan sezeryanı yaşamak zorunda kaldım.Kendimi toparladım yani evet tabi ayağa kalktım ama dikiş yerime bakmak bile içimi yakıyor.
Ben bu riskleri bilmiyordum, çocuğuma kardeş istiyordum.Hatta 4-5 sene geçerse normal denerim diye düşünüyordum.
Şimdi öğrendim bu bilmediğim riskleri ve direk istemsiz bir şekilde korktum telaş kapıldım,doğumdu gebelikti soğudum.Ben gibi tek çocuk mu kalsa diye düşünmedim değil saatlerdir.
Bilgilendirmek amaçlı iyi niyetle paylaştığınızı biliyorum ancak malesef madalyonun diğer yüzü böyle bir etki yaptı ☹️