Esilaminel ben 32deyim kuzum kafa 35, her ultrasona girdigimde burda cok tatli ve kocamaaan bir kafa var diye takiliyo doktor😂 Ben de 4.5 kilo dogmusum zaten, bi de zayifim cok yapili da degilim haliyle biraz cekiniyo doktor. Ama yine cati muayeni yapariz, normal istiyosan degerlendiririz mutlaka dedi. Ama kafasinin buyuklugu korkutuyo beni strese girer diye. Annanem de uzun yapili bi kadin olmasina ragmen cocuklari cok iri dogdugu icin cok sikinti yasamis dogumlardan sonra, son dogumdan sonra rahmi alindi zaten. O yuzden cok zorlamak istemiyorum. Doktor da sezeryan onerirse cok zorlamicam o yuzden. En basit ameliyatin bile dusuk de olsa riski oluyo tabi ama orda da once Allah’a sonra doktorun tecrubesine guvenip yaticam valla masaya☺️