mucizemizibekliyoruzz Geçmiş olsun. Sessiz, ışıksız bir ortam ve bir tülbente sarıp, başıma koyduğum buz kalıpları biraz hafifletmişti benim de ağrımı. Beyin MRı, beyin anjiyosu filanda çektirdim, ama farklı bir şey çıkmadı, en son migren atağı gibi bir ağrı üzerinde duruldu. 1 haftaya yakın sürdü. Sadece buz koyarak uyuyabiliyordum. Tekrar geçmiş olsun.